Real Estate & Building Green Homes

artikel door Jill pagina

De huizenmarkt begint te laten zien dat de consument wil “energie-efficiëntie in hun huizen, luchtkwaliteit en een lagere energierekening” (Listing Service zal merken Green Homes, 2006). In tegenstelling tot wat veel mensen denken, is het niet een slechts een kleine groep van radicale consumenten die eisen van deze functies, maar mainstream kopers ook.

Bouwen duurzame woningen omvat het toevoegen van functies als “niet-giftige verf en afwerkingen, wheatboard kasten, low-flow douchekoppen en toiletten, houten vloeren van de Braziliaanse kersen, het Caribisch gebied noten en andere plantage-geteelde rassen, een hoog rendement verwarming-en koelsystemen, gerecycleerde en lokaal verkregen bouwmaterialen, regen-en afvalwater opgevangen voor de toiletten en groenvoorzieningen, en panelen, die dubbel zo parasols en zonne-energie generatoren “(Gebouw ‘groene’ bereikt een nieuw niveau, 2006). Deze functies zijn niet alleen belangrijk voor het milieu, maar ook het regelen van de energiekosten en het houden van de bouwkosten laag zijn.

Stijgende bouwkosten zijn een factor in de stijging van de huizenprijzen als gevolg van de vraag in markten naast de Verenigde Staten , zoals China. Door het implanteren van groene bouwtechnieken zoals het gebruik van lokaal verkregen bouwmaterialen en andere hernieuwbare hulpbronnen, kunnen de kapitaalkosten mogelijk te worden verlaagd en huizenprijzen doen.

niet verhogen als onroerend goed professionals is het onze morele plicht om het gebouw aan te moedigen en marketing van ‘groene huis’. Onlangs heeft de Portland, Oregon Regional Multiple Listing Service de mogelijkheid toegevoegd om te zoeken naar woningen op basis van groene certificaten en specifieke aspecten van de woning heeft die het groen, zoals de functies hierboven besproken.

Iedereen in de echte landgoed industrie moet samen te werken om groene gebouw te bevorderen. Taxateurs kunnen noteer de waarde in het huis op basis van de volledige levensduur cirkel van de woning en de besparingen op de maandelijkse energie-en onderhoudskosten. Als kredietverstrekkers gaan overwegen niet alleen PITI (principe, rente, belastingen en verzekeringen) als de maandelijkse kosten van een eigen huis, maar ook EM (energie-en onderhoudskosten), kunnen kopers in staat zijn om meer thuis kunnen veroorloven op basis van hun maandelijkse besparingen.

Kopers kunnen genieten van de feiten die groene woningen bespaart hen geld en het onderhoud maar ook toe te voegen voordelen zoals comfort en gezondheid. Deze voordelen zullen meer betekenen voor de koper dan het uitleggen van de feitelijke onderdelen van een groen huis. (Oliver, 2006)

Real estate professionals moeten niet alleen onderwijzen kopers, maar ook bouwers en ontwikkelaars. Als custom bouwers worden geïnformeerd en weten hoe groene gebouw zal hun onderste regel zullen zij meer geneigd zijn om te bouwen en op de markt duurzame woningen beïnvloeden. Bouwers kunnen leren dat de kosten van het bouwen van een groene aangepaste woning is zeer vergelijkbaar met het bouwen van een conventionele, niet-duurzame aangepaste woning.

Green woningen ten goede zal komen het eerst een huis kopen en een lager inkomen gezinnen als gevolg van lagere maandelijkse kosten. Zoals we hebben gezien met de verstelbare tarief hypotheek en de rente hypotheek rage, kopers zijn geïnteresseerd in het behoud van hun maandelijkse kosten laag. Wonen in een groene huis zal bijdragen tot verlaging van de maandelijkse kosten van het bezitten van een huis.

Naast residentiële groene gebouw wordt de commerciële groene gebouw getoond extra voordelen. Deze omvatten, maar zijn niet beperkt tot “efficiënt gebruik van hulpbronnen, energie-efficiëntie, voorkoming van verontreiniging, de harmonisatie met de omgeving, en geïntegreerde en systematische aanpak” (Beard & Roper, 2006). Deze voordelen leiden tot een hogere productiviteit en lagere kosten dan ook het verhogen van de bottom line.

Professionals in de vastgoedsector moet groen gebouw te bevorderen en kan het zelfs gebruiken als hun niche en een marketing tool om hen te helpen leiders in hun omgeving

bronnen:.

Beard, Jeffrey en Kathy Roper. (2006). Rechtvaardiging van duurzame gebouwen – opkomen voor groene operaties. Tijdschrift voor Corporate Real Estate, 8 (2), 91-104.Building ‘groene’ bereikt een nieuw niveau. (2006, 27 juli). USA Today [McLean, VA], p. A1. Ontvangen 18 september 2006, vanaf pqarchiver database.

Listing Service zal merken Green Homes. (2006, 7 september). De Oregonian [Oregon], Ontvangen 18 september 2006, vanaf knowledgeplex database.

Oliver, Felicia. (2006). De zaak voor Going Green, afwijkende bouwers leren dat green0built kwaliteit, high-performance constructie die kopers van een woning niet kunnen weerstaan ​​betekent. Business Builders, Green Report, 38.

Jill Page is een Keller Williams agent met de Carolina Living Home Team ( http://www.ChristasHomes.com ) de verkoop van de verkoop van Wilmington, NC Real Estate.

Leave a Reply

  

  

  


9 + = dertien

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>