Wat is een gebouw Beoordeling en waarom heb ik er een nodig?

artikel door Arie Janson

Of u nu een verhuurder of een huurder en overweegt of opknappen of inrichten van commerciële kantoren aan bij uw zakelijke behoeften voor nu en in de toekomst, de investering tezamen met de aankoop van de eigendom of erfpacht van een commercieel vastgoed is aanzienlijk. Het is daarom van vitaal belang om ervoor te zorgen u het recht verwerven gebouw dat uw zakelijke behoeften voldoet.

Een gebouw evaluatie moet niet verward worden met een gebouw enquête, omdat ze beide betrekking hebben op zeer verschillende aspecten van het gebouw. Een gebouw onderzoek inspecteert de structurele enveloppe van het gebouw dat de structurele muren, vloeren en dak omvat, met als doel het identificeren van eventuele gebreken. Dit wordt normaal gesproken gedaan door middel van een visuele inspectie en vereist niet de opening van vloer en plafond ruimten. Dus met andere woorden het gebouw onderzoek is specifiek voor het gebouw. ​​

Maar het doel van een gebouw beoordeling is te kijken naar de beschikbare interne kantoorruimte en milieu en zorgvuldig overwegen of het gebouw zal bij uw zakelijke behoeften voor nu en in de toekomst. Je hebt misschien al hebt besloten op de juiste geografische gebied voor uw nieuwe kantoor op basis van de demografische gegevens van uw personeel en je hebt op de shortlist twee of drie gebouwen op basis van uw site te bezoeken.

Het doel van het gebouw beoordeling is om identificeren van de voor-en nadelen met elk gebouw en om u te helpen bij het maken van een weloverwogen beslissing over welke kantoorgebouw gaat best aan al uw eisen. Het gebouw beoordeling zou typisch rekening houden met de volgende belangrijke elementen: –

1. Meet de efficiëntie van het reliëf van gebouwen in termen van goed bruikbare kantoorruimte.

2. Denk aan de geschiktheid van de vloer en het plafond holle ruimten en of open ruimte wordt onderbroken door structurele kolommen en wanden.

3. Identificeer gebouw beperkingen en tekortkomingen.

4. Kosten van montage of het gaat om een ​​kantoor renovatie of inrichting project.

5. Samenvatting van de totale kosten van het project met daarin onder meer het opbouwen van de aankoopprijs of vragen huur, servicekosten en tarieven. Dit wordt vervolgens uitgedrukt in kosten per Ft2 en M2.

6. Is het gebouw waarschijnlijk gevaarlijke stoffen die moeten worden rekening gehouden in het gehele project renovatie kosten.

7 bevatten. Een programma van werken waarin beschreven wordt hoe lang het zal duren om uit te voeren en voltooiing van de voorgestelde omvang van de werken.

8. Welke aanvullende werken nodig zouden zijn om het gebouw te maken in overeenstemming met de huidige Disability & Discrimination Act?

9. Visuele inspectie van het gebouw diensten rekening te houden met de geschiktheid van de geïnstalleerde systemen, de resterende gebruiksduur levensduur van de centrale fabriek en kosten die verband houden met het toevoegen of wijzigen indien nodig.

10. Wat werken moeten worden gedaan om het bestaande gebouw diensten om ze te laten voldoen aan de wettelijke eisen?

11. Zal het gebouw hulpprogramma’s voldoen aan de vraag van uw bedrijf eisen

12. Wat is de waarschijnlijke variatie in de exploitatiekosten van het gebouw diensten tussen het kantoorgebouw opties?

13. Is er voldoende voorzieningen van mannelijke en vrouwelijke toiletten van het totale aantal werknemers dienen?

14. Voorziening voor parkeergelegenheid voor zowel bezoekers als medewerkers.

Esthetisch een gebouw kunnen er hetzelfde uitzien naar een andere, maar laat je niet misleiden dat de kosten voor een renovatie of inrichting van hetzelfde zal zijn. Een zeer belangrijke kostenfactor voor elk kantoor project is de mechanische en elektrische diensten. Met verschillende mechanische systemen worden geïnstalleerd in kantoren zij opgemerkt dat alle verschillende omgevingsomstandigheden en mate van flexibiliteit van beide open of cellulaire kantoren passen.

Typisch zo veel als 40% van de totale kosten te renoveren of inrichting van uw kantoor kan worden besteed aan de mechanische en elektrische diensten die zijn verborgen in het plafond en de vloer holle ruimten. Afhankelijk van de mate van cellulaire ruimte die u wilt maken voor nieuwe kantoren, kon vergaderzalen etc zie dit percentage verhogen.

De kosten van het uitvoeren van een gebouw beoordeling minimaal is vergeleken met het inkopen van kantoorruimte die ofwel niet aan uw eisen voldoen of verbergt aanzienlijke onvoorziene bouwkosten.

In het kort een gebouw beoordeling document is essentieel om u te helpen bij het maken van de juiste beslissing te nemen bij het overwegen van uw verbouwing of inrichting project dat niet mag worden over het hoofd gezien door de huurder of verhuurders.

werkplekconcepten helpt klanten bij het beheer van renovatie en inrichting van commerciële ruimten. Met een duidelijke visie om klanten te voorzien van professioneel advies dat business performance verbetert onze persoonlijke adviserende aanpak laat ons toe om alle aspecten van veranderingen zoals kantoor renovatie , kantoor verhuizing, kantoor refit, of de consolidatie van meerdere locaties in een.

Leave a Reply

  

  

  


+ 3 = vier

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>